На кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де зберігається інформація про заробіток людини, стаж тощо.
Переглянути інформацію про себе, що відображена в такій обліковій картці, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (
https://portal.pfu.gov.ua/), авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (
#КЕП).
Якщо застрахована особа в своєму особистому кабінеті виявила некоректні, неактуальні чи неправильні відомості (наприклад, незмінене прізвище після заміжжя, помилку в даті народження тощо), необхідно звернутися до Фонду для актуалізації даних, заповнивши “Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).
Алгоритм дій
. У особистому кабінеті, в лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”.
. Заповніть екранну форму Анкети.
. Поставте мітку у чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.
. Прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб).
. Підпишіть Анкету КЕП. Для цього оберіть файл ключа та введіть пароль.
. Натисніть кнопку “Відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.
. Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.
Увага
Дистанційний спосіб подачі документів до Пенсійного фонду України — найсучасніший та найзручніший. Проте, якщо ви не маєте можливості використовувати електронні сервіси, можна звернутися до будь-якого зручного сервісного центру головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві особисто або через свого уповноваженого представника.