89% українців задоволені мобільним зв’язком — дослідження Мінцифри та ПРООН

Наслідки ворожих обстрілів
Перелік атласів умов та ресурсів ТГ Херсонської області
Бронювання
Інформація для ВПО
Прозорість та підзвітність
Цифрова трансформація
Безбар’єрність
Жінки, мир, безпека
Звернення громадян
Інформація для громадян України, які проживають на ТОТ
Програма «ВідновиДІМ»
Опитування громадян з питань реалізації перехідного правосуддя
Регіональний офіс міжнародного співробітництва
Адміністративні послуги
Децентралізація
Доступ до публічної інформації
Публічний звіт голів ОДА та РДА
Бюджет
Туристичний та рекреаційно-курортний потенцiал
Економічний розвиток Херсонської області
Інвестиційний атлас надрокористувачів
Регіональні програми
Соціально-гуманітарна сфера
Громадянське суспiльство
Консультації з громадськістю
Цивільний захист населення
Стратегія розвитку області
Протидія корупції та злочинності
Герої не вмирають
Гендерна політика
Європейська інтеграція
Інформація щодо вилучених знарядь незаконної ловлі риби
Відкриті дані
Pегуляторна діяльність
89% українців задоволені мобільним зв’язком — дослідження Мінцифри та ПРООН
Стабільний звʼязок та інтернет — критична потреба кожного українця як у тилу, так і на фронті. Мінцифра разом із Програмою розвитку ООН (ПРООН) та за підтримки Швеції провела дослідження, щоб дізнатися, як українці оцінюють мобільний зв’язок та інтернет.
Всеукраїнське опитування проводив Український центр вивчення громадської думки «Соціоінформ». Результати показали:
- 89% людей задоволені якістю мобільного зв’язку,
- 91% — мобільного інтернету,
- 96% задоволені якістю фіксованого інтернету, з них 80% уважають якість високою.
Також із важливого: 83% українців не знають, за якою технологією в них працює фіксований інтернет удома. Щоб дізнаватися всю інформацію про провайдерів та знаходити компанії, які працюють за xPON, запустили інтерактивну мапу спільно з ЛУН два роки тому.
«Те, що в середньому 90% українців задоволені якістю мобільного зв’язку та мобільного інтернету, — не просто цифра. Це символ нашої здатності вистояти, діяти на випередження та забезпечити критично важливу інфраструктуру в умовах повномасштабної війни. У найважчі моменти — під обстрілами, в умовах знеструмлень — українці залишаються на зв’язку завдяки злагодженій роботі держави, операторів і міжнародних партнерів. Це результат самовідданої праці, стратегічного планування та віри в те, що навіть у темряві наші мережі працюватимуть. Ми пишаємося цими результатами, адже вони засвідчують не лише технічний прогрес, а й національну витримку та незламність», — підкреслив Денис Поздняков, радник Віцепрем’єр-міністра України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій.
Мінцифра продовжує розвивати цифрові послуги. Україна вже два роки входить до лідерів за якістю фіксованого інтернету. Зараз основна увага — на покращенні зв’язку в селах, на дорогах і в регіонах, які постраждали від війни.
«Важливо не лише створювати нові цифрові продукти, а й забезпечувати умови, щоб усі громадяни мали рівну можливість скористатися ними. Це дослідження допоможе зрозуміти, які труднощі виникають при користуванні мобільним зв’язком та інтернетом, і, відповідно, оперативно вирішувати ці проблеми та коригувати політики у сфері цифровізації, щоб скорочувати цифровий розрив в Україні», — зазначив заступник Постійного представника ПРООН в Україні Христофорос Політіс.
Детальні результати дослідження читайте за посиланням.
Опитування проведене Українським центром вивчення громадської думки «Соціоінформ» на замовлення Міністерства цифрової трансформації України за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні у межах «Проєкту підтримки Дія», що реалізується за фінансування Швеції.
За матеріалами Мінцифри