Кол-центр приймає заявки
Якщо вам потрібна НАГАЛЬНА допомога (їжа, вода, медикаменти, засоби гігієни).
УВАГА: інші питання кол-центр не приймає та не розглядає.
ВАЖЛИВО: якщо у вас є запас продуктів або можливість самостійно зробити покупки, не телефонуйте та не заповнюйте форму. Лінія працює для тих, хто знаходиться дійсно в скрутному становищі!
Якщо у вас є доступ до Інтернету, дуже просимо САМОСТІЙНО залишити заявку за посиланням (необхідний акаунт Гугл) https://cutt.ly/bAl4yvl.
Якщо з різних причин ви не можете заповнити форму, створено єдину гарячу лінію підтримки 0800 33 28 48
Графік роботи з 9.00 до 18.00.
Херсон – це Україна!