У Реєстрі декларацій з’явилася функція, яка дозволить декларантам дізнаватися відомості про свою власність, наявні в реєстрах.
Вона полегшить заповнення декларації для тих, хто втратив документи про власність
Через війну багато хто був змушений покинути свої домівки в поспіху, часто втративши документи, а часом, на жаль, і своє житло. Ми розуміємо, що в таких умовах посадовці позбавлені можливості швидко та просто отримати інформацію про власність. Тому НАЗК запускає в Реєстрі декларацій спеціальну функцію — «Дані для декларації».
«Запуск цієї функції для нас — це ще одна можливість спростити процес декларування для публічних службовців. Ми планували її ще в довоєнний час для того, щоби підстрахувати декларантів та показати, де вони могли помилитися під час заповнення минулорічної декларації. Проте зараз до першочергової мети додалася ще й нова — допомогти людям, які втратили документи.
Звичайно, ця функція не може повністю допомогти із заповненням усієї необхідної інформації. Проте ми сподіваємося, що багатьом посадовцям функція «Дані для декларації» полегшить пошук даних та допоможе уникнути помилок, які вони могли зробити в попередніх деклараціях», — зазначив Олександр Новіков, Голова НАЗК.
Функція дозволяє дізнатися інформацію про об’єкти нерухомості, об’єкти незавершеного будівництва та транспортні засоби, які належать або належали декларанту або які він успадкував, а також наявні обтяження, відомості про які наявні в реєстрах.
Детально про те, як скористатися функцією: https://bit.ly/3sBSBel