Як державним службовцям комунікувати у соціальних мережах?

Адже ваші підписники у соціальних мережах вбачають у вас надійне джерело інформації і з більшою ймовірністю прислухаються до того, що ви говорите, і новин, якими ви ділитеся.
Таким чином, дуже важливо переконатися, що за допомогою своїх комунікацій, що ви надаєте корисну та важливу інформацію своїм підписникам, уникаючи при цьому поширення потенційно небезпечних даних.
Про що варто повідомляти вашим підписникам, радять у Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки:
?Новини з вашого регіону
?те що стосується адміністративних змін (наприклад, зміна тривалості комендантської години);
?корисна інформація для жителів населеного пункту та новоприбулих громадян:
?Інформація про соціальну допомогу, механізми та місця її отримання;
? Інформація про місцеві волонтерські центри та ініціативи;
? Інформація про місцеві культурні події;
? Новини про важливі загальнонаціональні події та зміни написані вами чи перепощені із офіційних урядових джерел;
Матеріали із корисними порадами стосовно поведінки під час воєнного стану, у зонах активних воєнних дій, під час обстрілів, під час евакуації тощо:
?Корисні поради можна знайти на таких ресурсах як https://dovidka.info, де вони викладені доступною мовою та регулярно оновлюються;
? Звернення до громадян та відповідь на часті запитання;
? Повідомлення про корисні матеріали та перевірені джерела інформації, якими варто користуватись та яким варто довіряти.
?Загалом у комунікаціях радимо керуватись головним запитанням – чи корисною та прикладною буде ця інформація для підписників, що перебувають у моєму регіоні, місті чи громаді?
Show Buttons
Hide Buttons