Як і чим живе український digital в умовах війни сьогодні ??? Дослідження від Serpstat
Команда українського сервісу для маркетологів та SEO-спеціалістів Serpstat провела дослідження того, як живе та працює український digital в умовах війни.
Ось кілька цікавих фактів:
Основна частина українських digital-спеціалістів працює тільки з українськими замовниками — такий варіант обрали 45% опитаних. З українськими та іноземними проєктами працюють 37%, лише з іноземними замовниками співпрацюють 18%.
Рівень завантаженості зріс лише в 17% спеціалістів. 51% опитаних зазначає, що завантаженість суттєво зменшилася.
Близько 70% опитаних відзначають суттєве зменшення доходів. Не змінився дохід у 15%, збільшився він лише в 1%.
Настрої в спільноті digital-спеціалістів оптимістичні. 72% опитаних прогнозують українському діджиталу надзвичайно стрімкий розвиток після війни.
Ознайомитись із дослідженням в повному обсязі можна за посиланням https://bit.ly/39VXuso