Психологи Telegram-каналу «Підтримай дитину» підготували корисну інформацію про поведінкові особливості дітей переселенців.
Малечі 4-6 років можуть бути властиві:
 емоційні сплески;
 емоційні сплески; дратівливість;
 дратівливість; замкнутість;
 замкнутість; агресивність;
 агресивність; підвищене почуття страху;
 підвищене почуття страху; постійне програвання травматичної ситуації;
 постійне програвання травматичної ситуації; прояви жорстокості під час ігор;
 прояви жорстокості під час ігор; тяжіння до пошуку безпечного простору, що виявляється в намаганні залізти під
 тяжіння до пошуку безпечного простору, що виявляється в намаганні залізти під  ковдру, сховатися в шафі, під столом тощо;
 ковдру, сховатися в шафі, під столом тощо; сильна прив’язаність до матері та/або батька;
 сильна прив’язаність до матері та/або батька; прояви поведінки дітей меншого віку (як-от смоктання пальця);
 прояви поведінки дітей меншого віку (як-от смоктання пальця); мовчазність;
 мовчазність; відсутність активності або гіперактивність;
 відсутність активності або гіперактивність; відмова від ігор або зацикленість на одній грі;
 відмова від ігор або зацикленість на одній грі; страх повторення травматичної ситуації;
 страх повторення травматичної ситуації; порушення сну, часті кошмари;
 порушення сну, часті кошмари; брак концентрації уваги.
 брак концентрації уваги.У віці 4-6 років діти формують думку про себе на основі слів і реакцій оточуючих. Якщо батьки через власну тривожність зосереджуються на помилках малечі або порівнянюють її з іншими, дитина може мати негативні відповіді на запитання «Яка я людина?», «Що про мене думають батьки?», «Що про мене думають вихователі?», «Чи люблять мене рідні?», «За що мене люблять?», «За що мене не люблять батьки?». Водночас дитина, яку підбадьорюють і підтримують, краще поводиться та намагається отримати похвалу від батьків.
Telegram-канал «Підтримай дитину» https://t.me/pidtrumaidutuny створено з турботою про батьків і дітей за підтримки МОН.




 
          
























