На адресу Секретаріату Уповноваженого надходить велика кількість звернень стосовно порушень вимог Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.
На жаль, значна частина з них, що надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації. Відсутність у зверненні даних про особу заявника, як того вимагає Закон, унеможливлює розгляд власне як звернення чи скарги. А відсутність інформації про особу порушника (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця тощо) часто унеможливлюють комунікацію з порушником для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій.
Аби прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх ваших скарг та, у разі підтвердження порушення, відповідно до Закону застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити наступну інформацію:
?прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги;
?письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
?в електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним; застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
ℹ️Нагадуємо, що повідомити про порушення Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” можна на електронну скриньку: [email protected]
??Української буде більше!