До уваги жителів Херсонщини‼️
За інформацією Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”, починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств,
що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних
компаній, зокрема у Херсонській області, опинилися в ситуації, коли їхні
постачальники не могли виконувати свою функцію.
Товариство для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану як «постачальник останньої надії» забезпечило постачання газу побутовим споживачам Херсонщини.
⏩Далі на підставівідповідних рішень Міністерства енергетики України та Операторагазотранспортної системи України для захисту інтересівспоживачів їх було включено до ?реєстру споживачів Товариства на умовахрічного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку— 7,96 грн/м3(з ПДВ, без вартості транспортування).
✅Відповіді на найактуальніші питання:
1️⃣Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
?Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся
автоматично. Водночас споживачам варто звернутися до контакт-центруТовариства для актуалізації контактної інформації.
2️⃣Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
?Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
3️⃣Якою буде вартість газу?
?Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану«Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3(з ПДВ, без вартості транспортування).
Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
4️⃣З якої дати слід оплачувати рахунки?
?Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений нарахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
5️⃣Що робити з переплатою за спожитий газ?
?Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житловихсубсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника.
На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, необхідно:
✔️написати заяву на повернення переплати;
✔️додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських
реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО,ЄДРПОУ банку);
✔️ надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього
постачальника.
6️⃣ Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати
рахунки?
?Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — відмісцевих операторів газорозподільних мереж за його
транспортування.
Про зловживання з боку попередніх
газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилатирахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1
травня 2022 року необхідно повідомляти листом на [email protected].
7️⃣ Чи зберігся мій номер особового рахунку?
?Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.
Дізнатися номер особового рахунку можна:
?на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
?у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
? на квитанції, яку доставить Укрпошта;
? у контакт-центрі Товариства.
8️⃣Як оплатити послуги спожитого газу?
?Нафтогаз пропонує кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
➖ в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
➖ у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
➖ через сайти та мобільні застосунки банків;
➖за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
➖ через платіжні термінали самообслуговування;
➖у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».
?Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації,
звернувшись на електронну скриньку [email protected] або до контакт-центру
Товариства:
+38 066 300 2 888;
+38 098 300 2 888;
+38 093 300 2 888.