Сьогодні Центри надання адміністративних послуг стали центрами турботи, допомоги, інформаційними та психологічними центрами. У той же час, при організації роботи у воєнний період є ще багато питань, на які швидко, без допомоги експертів не завжди можна знайти відповідь.
Експерти шведсько-українського проекту PROSTO
Підтримка доступності послуг в Україні мають досвід створення більше 1500 точок доступу до послуг. Працюючи безпосередньо з громадами, експерти розуміють місцеві відмінності та весь спектр особливостей роботи ЦНАП.
З якими питаннями можна звертатися до експертів проекту:
консультація щодо надання послуг ВПО, послуг соціального характеру та інших груп послуг;
особливості надання адміністративних послуг на період дії воєнного стану – виклики, обмеження, можливості вирішення;
консультація щодо оптимальної моделі надання адміністративних послуг у ЦНАП;
моделювання оптимального навантаження на персонал ЦНАП;
типові документи роботи ЦНАП, зокрема в межах інтеграції послуг у ЦНАП;
взаємодія ЦНАП та СНАП – консультування та поширення досвіду налагодження співпраці в інших громадах;
ефективна організація роботи ЦНАП, ВРМ та територіальних підрозділів.