І у повсякденному житті, і на роботі ми стикаємося з конфліктами, особливо зараз, в умовах підвищеної напруги та стресу. Конфлікти зазвичай асоціюються з усілякими негараздами, суперечками, ворожістю, боротьбою і не мають позитивних ознак. Однак важливо розуміти, що конфлікт, попри негативні риси, може відіграти і позитивну роль – стати каталізатором змін. Звісно, за умови своєчасної і правильної роботи з ним.

Кілька місяців тому ми презентували методичні рекомендації щодо роботи з конфліктами в державних органах та в органах місцевого самоврядування. Сьогодні відкриваємо навчальний курс «Робота з конфліктами в органах публічної влади», що розміщено на навчальній платформі Української школи урядування:

У навчальному курсі зібрано покрокові поради та практичні інструменти, що допоможуть:

зрозуміти що таке конфлікти та чому вони виникають;

правильно і вчасно виявляти, діагностувати та аналізувати конфлікти;

підготуватися до втручання в конфлікт, здійснити таке втручання, а головне — якісно завершити його;

запобігати виникненню конфліктів на робочому місці.

Після опрацювання інформаційних матеріалів курсу та успішного проходження підсумкового тесту ви зможете отримати електронний сертифікат (0,2 кредиту ЄКТС).

Разом з тим, наприкінці вересня заплановано проведення вебінару в рамках навчальної програми Української школи урядування «Робота з конфліктами в органах публічної влади» (0,6 кредиту ЄКТС). Для участі в цій програмі вам необхідно:

опрацювати самостійно матеріали навчального курсу, успішно скласти підсумковий тест та завантажити електронний сертифікат;

зареєструватися через Портал управління знаннями та взяти участь у одному з вебінарів 28, 29 або 30 вересня 2022 року (посилання для реєстрації на вебінар буде розміщено на платформі незабаром).

Ми сподіваємося, що поради та інструменти, про які йде мова в навчальному курсі, знайдуть практичне застосування серед спеціалістів, які займаються питання управління персоналом, а також будуть корисними та цікавими кожному публічному службовцю.