Для оперативного надання громадянам правових послуг та допомоги у вирішені їхніх правових питань у системі надання Безоплатна правова допомога функціонує контактний центр з єдиним телефонним номером
.
Консультанти контактного центру фіксують та обробляють телефонні дзвінки, які надходять на єдиний номер, і в залежності від потреби:
забезпечують надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань особам, які звертаються за єдиним номером;
роз’яснюють порядок звернення до відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, у тому числі міжнародних судових установ, міжнародних організацій, громадських (волонтерських) організацій;
забезпечують надання інформації щодо:
суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу та суб’єктів надання такої допомоги;
порядку надання БВПД, у тому числі щодо подання громадянами звернення про надання такої допомоги та його розгляду, переліку документів, перевірки належності таких громадян до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу та з інших питань;
порядку оскарження рішень, дій або бездіяльності суб’єктів надання безоплатної вторинної правової допомоги;
приймають, реєструють та перенаправляють для розгляду запити про надання адресної правової допомоги, скарги та подяки громадян на дії чи бездіяльність фахівців системи БПД і адвокатів, пропозиції щодо організації роботи центрів з надання БВПД;
фіксують та перенаправляють звернення осіб до місцевих центрів з метою їх подальшого опрацювання та надання безоплатної правової допомоги;
виконують інші завдання, визначені типовим положенням про відділ забезпечення роботи контактного центру регіонального центру з надання БВПД.
Телефонні звернення від громадян опрацьовуються контактним центром щоденно (крім святкових днів)
з понеділка по п’ятницю з : до :
у суботу та неділю з : до :
Повідомлення про затримання осіб приймаються та обробляються цілодобово