При втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її.
Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, в якому ви обслуговуєтесь як отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів, співробітники банку заблокують карту.
? Заблокувати карту людина може також використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.
? Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку.
? Як правило, нова карта “прив’язується” до поточного банківського рахунку пенсіонера.
☝️ Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду ? (https://portal.pfu.gov.ua/) слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.
За матеріалами https://www.facebook.com/pfu.gov.ua