Адже ваші підписники у соціальних мережах вбачають у вас надійне джерело інформації і з більшою ймовірністю прислухаються до того, що ви говорите, і новин, якими ви ділитеся.
Таким чином, дуже важливо переконатися, що за допомогою своїх комунікацій, що ви надаєте корисну та важливу інформацію своїм підписникам, уникаючи при цьому поширення потенційно небезпечних даних.
Новини з вашого регіону
те що стосується адміністративних змін (наприклад, зміна тривалості комендантської години);
корисна інформація для жителів населеного пункту та новоприбулих громадян:
Інформація про соціальну допомогу, механізми та місця її отримання;
Інформація про місцеві волонтерські центри та ініціативи;
Інформація про місцеві культурні події;
Новини про важливі загальнонаціональні події та зміни написані вами чи перепощені із офіційних урядових джерел;
Матеріали із корисними порадами стосовно поведінки під час воєнного стану, у зонах активних воєнних дій, під час обстрілів, під час евакуації тощо:
Корисні поради можна знайти на таких ресурсах як
https://dovidka.info, де вони викладені доступною мовою та регулярно оновлюються;
Звернення до громадян та відповідь на часті запитання;
Повідомлення про корисні матеріали та перевірені джерела інформації, якими варто користуватись та яким варто довіряти.
Загалом у комунікаціях радимо керуватись головним запитанням – чи корисною та прикладною буде ця інформація для підписників, що перебувають у моєму регіоні, місті чи громаді?