Отримати інформаційну допомогу з цих питань можна, у тому числі, звернувшись до Контакт-центру Пенсійного фонду України.
Водночас консультанти Контакт-центру, як і раніше, надають відповіді з питань пенсійного забезпечення, обліку застрахованих осіб, ведення електронного реєстру листків непрацездатності.
За 11 місяців 2022 року надано 354,3 тисяч консультативних послуг.
Додзвонювачів цікавили переважно питання щодо:
планових перерахунків пенсій;
порядку виплати пенсій у період воєнного стану;
особливостей виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам;
умов призначення пенсії;
порядку формування е-лікарняних;
можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, внесення змін до пенсійних справ;
отримання довідок ОК-5, ОК-7;
порядку реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, користування особистим кабінетом роботодавця, застрахованої особи, користування мобільним додатком “Пенсійний фонд”.
Найбільше дзвінків до Контакт-центру надійшло від жителів міста Києва (20,5%), Харківської (14,3%), Дніпропетровської (11,5%), Запорізької (5,5%), Одеської (4,8%), Донецької (4,8%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України працюють:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
0-800-503-753
044-281-08-70
044-281-08-71