Євроінтеграція під час війни

Метою комунікаційної кампанії є розповісти українцям про те, як євроінтеграція під час повномасштабного вторгнення не лише не зупинилась, а й суттєво прискорилась.
«Ми прагнули зафіксувати в деталях карколомні євроінтеграційні зрушення, які стались вже під час війни, але рух до яких розпочався ще задовго до 24 лютого. Війна стиснула час, зусилля, єдність і українців, і наших партнерів, друзів з ЄС у найкритичніші моменти. Ми досягли безпрецедентних результатів у ряді сфер, працюючи разом, зміцнюючи нашу стійкість та наближаючи перемогу. Це і підприємці, секторальні фахівці, науковці, громадянське суспільство і діячі культури і креативних секторів. Дякуємо Представництву ЄС в Україні за підтримку у реалізації цієї кампанії», — відзначає Віцепрем’єрка Ольга Стефанішина.
У межах кампанії створено 7 документальних сюжетів про здобутки євроінтеграції України у різних секторах під час повномасштабного вторгнення росії:

? Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС https://cutt.ly/SwnLyMA1

? Як українська культура мобілізовувала підтримку в країнах ЄС https://cutt.ly/5wnLu1Tv

? Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни https://cutt.ly/VwWtzTIv

? Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір https://cutt.ly/7wEac0N8

? Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС https://cutt.ly/VwDEHR6n

? Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/dwA7TuGP

? Як Україна приєдналася до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/2wDEGi4M

Кампанія «Євроінтеграція під час війни» — це друга за кількістю залучених партнерів кампанія за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції після кампанії EUKраїна 2021 року. Для підготовки документальних сюжетів було залучено понад 30 державних органів, партнерів та неурядових організацій.
Протягом періоду просування документальних сюжетів з 15 серпня по 15 грудня 2023 року у Facebook та Youtube вдалось перевиконати поставлені KPI на 190%: сумарна цифра унікальних переглядів досягла 1 320 619.
Кампанія реалізована за ініціативи Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки European Union in Ukraine в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та за партнерства проєкту ЄС Association4U.
Управління кампанією і підтримку у сфері цифровізації здійснювала агенція Friends of Brands, відеопродакшн Starlight Creative. Експертну підтримку також надавав Офіс реформ Кабінету Міністрів України.
Зміст документальних сюжетів не відображає офіційної думки Європейського Союзу.
Show Buttons
Hide Buttons

Pure Fuel Keto + ACV Gummies Reviewed: What Does Science Say About the Ingredients? Nitro Pro Review – Why Is Everyone Talking About This Supplement? Is VitaZen the Best Keto Gummies Brand in 2024? Paradym Keto ACV Gummies Review: Why Is Everyone Talking About This Apple Cider Vinegar Supplement? Alpha Bites Male Enhancement Gummies Review: Discover the Truth About this Popular Product My Honest Review of Masculen Titan Male Enhancement Dietary Supplement Virility Savior: An Honest Review of Its Male Enhancement Benefits Growth Matrix Review – Does It Really Work? NUU3 ACV Gummies Review: I Tried It For 90 Days – Does This Apple Cider Vinegar Really Work? Hero Keto ACV Gummies Reviews: Legit Keto Gummy with Apple Cider Vinegar or Fake Hype? Boner Bears Gummies Review – Does It Really Work as Advertised?