Євроінтеграція під час війни

Метою комунікаційної кампанії є розповісти українцям про те, як євроінтеграція під час повномасштабного вторгнення не лише не зупинилась, а й суттєво прискорилась.
«Ми прагнули зафіксувати в деталях карколомні євроінтеграційні зрушення, які стались вже під час війни, але рух до яких розпочався ще задовго до 24 лютого. Війна стиснула час, зусилля, єдність і українців, і наших партнерів, друзів з ЄС у найкритичніші моменти. Ми досягли безпрецедентних результатів у ряді сфер, працюючи разом, зміцнюючи нашу стійкість та наближаючи перемогу. Це і підприємці, секторальні фахівці, науковці, громадянське суспільство і діячі культури і креативних секторів. Дякуємо Представництву ЄС в Україні за підтримку у реалізації цієї кампанії», — відзначає Віцепрем’єрка Ольга Стефанішина.
У межах кампанії створено 7 документальних сюжетів про здобутки євроінтеграції України у різних секторах під час повномасштабного вторгнення росії:

? Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС https://cutt.ly/SwnLyMA1

? Як українська культура мобілізовувала підтримку в країнах ЄС https://cutt.ly/5wnLu1Tv

? Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни https://cutt.ly/VwWtzTIv

? Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір https://cutt.ly/7wEac0N8

? Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС https://cutt.ly/VwDEHR6n

? Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/dwA7TuGP

? Як Україна приєдналася до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/2wDEGi4M

Кампанія «Євроінтеграція під час війни» — це друга за кількістю залучених партнерів кампанія за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції після кампанії EUKраїна 2021 року. Для підготовки документальних сюжетів було залучено понад 30 державних органів, партнерів та неурядових організацій.
Протягом періоду просування документальних сюжетів з 15 серпня по 15 грудня 2023 року у Facebook та Youtube вдалось перевиконати поставлені KPI на 190%: сумарна цифра унікальних переглядів досягла 1 320 619.
Кампанія реалізована за ініціативи Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки European Union in Ukraine в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та за партнерства проєкту ЄС Association4U.
Управління кампанією і підтримку у сфері цифровізації здійснювала агенція Friends of Brands, відеопродакшн Starlight Creative. Експертну підтримку також надавав Офіс реформ Кабінету Міністрів України.
Зміст документальних сюжетів не відображає офіційної думки Європейського Союзу.
Show Buttons
Hide Buttons

Medallion Greens CBD Gummies Review: Should You Buy? Ketomentin Review – Is It Really Worth The Money? ViraFlexx Male Enhancement: Review the Supplement Ingredient Benefits Youthful Dermlogix Skin Tag Remover Review: Is It Really Worth Trying? NewVida Keto Review: Should You Buy? Vigorous Vitality Male Enhancement Gummies Review – Is it Right For You? CBD ONE Blood Gummies Review – A Helpful Article To Answer Your Questions Nature’s Garden CBD Gummies Review – Should You Buy? Golden Farms CBD Gummies Review – Should You Buy? Keto Direct Gummies Review – Are They Even Worth Your Money? EternalMe ACV Keto Gummies Review: Everything To Know About This Supplement Keto Shred Max ACV Gummies Review – Fake Hype or Real Customer Results? Do Radiant Slim ACV Gummies Really Work? An Honest Look at Their Benefits and Results