Організаційна робота Херсонської районної державної (військової) адміністрації та робота зі зверненнями громадян у 2023 році
У 2023 році відділом організаційної роботи, діловодства, розгляду звернень громадян та контролю апарату районної державної (військової) адміністрації проводилася робота відповідно до положення про відділ та інших нормативних документів.
Начальником відділу здійснювалося редагування проектів розпоряджень, доручень, листів районної державної (військової) адміністрації, реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, надавалася практична допомога структурним підрозділам районної державної (військової) адміністрації, згідно Інструкції з діловодства та Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян».
Протягом 2023 року було видано 118 розпоряджень з основної діяльності та 28 доручень начальника районної державної (військової) адміністрації.
В цілому у звітному періоді документообіг в апараті районної державної (військової) адміністрації склав: вхідної кореспонденції – 5978 документів, вихідної кореспонденції – 4590 документів.
Протягом 2023 року проведено 5 засідань колегії районної державної (військової) адміністрації. За результатами засідань видано 13 рішень колегії.
Завдяки посиленню персональної відповідальності працівників структурних підрозділів районної державної (військової) адміністрації за стан справ на очолюваних ділянках роботи, постійному вдосконаленню контрольних функцій закріплено позитивні тенденції у зміцненні виконавської дисципліни. Аналіз підсумків роботи з організації та виконання вимог директивних документів усіх рівнів влади свідчить про належну організацію контролю за виконанням цих документів. Протягом 2023 року рівень виконавської дисципліни складав 100 %.
Робота зі зверненнями громадян в Херсонській районній державній (військовій) адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Забезпечується своєчасний та якісний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, оперативно вирішуються порушені в них питання. Неодноразово керівництво районної державної (військової) адміністрації зустрічалось з заявниками та вирішували питання безпосередньо на місці, зокрема щодо надання гуманітарної допомоги.
Робота зі зверненнями громадян в Херсонській районній державній (військовій) адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Забезпечується своєчасний та якісний розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, оперативно вирішуються порушені в них питання. Неодноразово керівництво районної державної (військової) адміністрації зустрічалось з заявниками та вирішували питання безпосередньо на місці, зокрема щодо надання гуманітарної допомоги.
Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що за 2023 рік на адресу Херсонської районної державної (військової) адміністрації надійшло 1358 звернень, при цьому, з урахуванням колективних звернень, звернулися 2350 громадян, якими порушено 1358 різноманітних питання.
До органів влади вищого рівня за 2023 рік від мешканців Херсонського району надійшло 1325 звернень: 195 – до Херсонської обласної військової адміністрації, 1130 – до Херсонського обласного контактного центру: з них 1033 – з Урядової «гарячої лінії», 97 – з «гарячої» телефонної лінії голови Херсонської обласної військової адміністрації.
До Херсонської районної державної (військової) адміністрації за визначений період надійшло 26 звернення, від інших органів, установ, організацій – 7.
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 та від 21 лютого 2018 року № 94 районною державною (військовою) адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, а саме:
- за формою надходження: поштою (п 1.1, 1.1-1,1.3, 1.4, 1.5, 1.6) – 1356, на особистому прийомі –2;
- за ознакою надходження: первинних – 1311, повторних – 0, неодноразових – 21 , дублетних – 26;
- за видами: заява – 1358, скарги – 0;
- за суб’єктом: індивідуальних – 1336, колективних – 22, анонімних – 0;
- за категоріями: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 0, осіб з інвалідністю I,II,III групи – 174, ветеранів праці – 0, «дітей війни» – 0, від багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 200, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2;
- за змістом порушених питань у своїх зверненнях дописувачі порушили 1358 питання, з них:
- 1) аграрної політики і земельних відносин – 1;
- 2) транспорту і зв’язку – 1;
- 3) соціального захисту – 1089;
- 4) праці і заробітної плати, промислової безпеки – 5;
- 5) охорони здоров’я – 5;
- 6) комунального господарства – 59;
- 7) житлової політики – 50;
- 8) сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 5;
- 9) освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6;
- 10) діяльності органів місцевого самоврядування (військових адміністрацій населених пунктів району) – 40;
- 11) обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 1
- 12) інші – 96.
Найбільш пріоритетними для населення району є питання соціального захисту, зокрема призначення різних видів державних допомог, надання гуманітарної допомоги продуктами харчування; питання житлово-комунального господарства та житлової політики, насамперед, щодо відсутності послуг електро-, водо- , газопостачання, обслуговування та ремонту будинків.
- за результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 88, надано вичерпні роз’яснення 1226, відмовлено у задоволенні 0, інше (перебувають на розгляді – 32, надіслані до відома – 12).
Прийоми громадян (особисті та за місцем проживання громадян) в районній державній (військовій) адміністрації протягом 2023 року здійснювалися на підставі розпорядження начальника районної військової адміністрації від 28 грудня 2022 року № 40 «Про графік особистого прийому громадян, у тому числі виїзного, керівництвом Херсонської районної військової адміністрації Херсонської області на 2023 рік» (в розпорядженні передбачено проведення особистих прийомів не менше чотирьох разів на місяць). Розпорядженням начальника районної державної (військової) адміністрації від 16 жовтня 2023 року №85 оновлено графік прийому громадян. За звітній період під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної (військової) адміністрації отримано 2 звернення.
З метою вирішення невідкладних проблем громадян у районній державній (військовій) адміністрації поновлено роботу «гарячої» телефонної лінії Херсонської районної державної (військової) адміністрації +38 (063) 202 50 60.
На сайті Херсонської районної (державної) військової адміністрації є можливість подати електронне звернення.
Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності районної державної адміністрації, питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на постійному контролі.