Заступник голови Херсонської районної державної адміністрації Михайло Жадан взяв участь у засіданні регіональної координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини в Україні на зростання в сімейному оточенні

Група людей бере участь у нараді в кімнаті з синім банером «Херсонська обласна військова адміністрація». За столом — учасники в формі, цивільному одязі та традиційному українському вбранні. На столі — документи, пляшки з водою, іменні таблички. Олександр Прокудін веде обговорення.

Відбулось засідання регіональної координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини в Україні на зростання в сімейному оточенні, яке відбулося під головуванням начальника Херсонської обласної військової адміністрації Олександра Прокудіна, в якому взяв участь заступник голови Херсонської районної державної адміністрації Михайло Жадан. Було обговорено низку важливих питань, спрямованих на забезпечення прав дітей та розвиток сімейних форм виховання в регіоні в умовах воєнного стану.

Під час засідання проаналізували стан виконання Стратегії до 2028 року.  За останні три роки в регіоні усиновлено 18 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. У прийомних сім’ях області зростають 145 дітей, ще 310 виховуються у дитячих будинках сімейного типу, а під опікою та піклуванням перебувають 1202 дитини. Також в області працюють три патронатні родини. Крім цього, з тимчасово окупованої території Херсонщини на підконтрольну територію України евакуйовано 33 дитячі будинки сімейного типу та 23 прийомні сім’ї.

Група людей бере участь у нараді в кімнаті з синім банером «Херсонська обласна військова адміністрація». За столом — учасники в формі, цивільному одязі та традиційному українському вбранні. На столі — документи, пляшки з водою, іменні таблички. Олександр Прокудін веде обговорення.

Обговорили проблемні питання реалізації Стратегії, забезпечення доступу дітей та сімей у деокупованих громадах Херсонського району до соціальних послуг на основі принципів інтегрованості, інклюзивності, послідовності та доступності, а також надання допомоги сімейним формам виховання для повернення з місць тимчасового переміщення. Сфокусувалися на освітніх, медичних та соціальних послугах, моніторингу дітей, повернутих з депортації, та плідній співпраці між закладами охорони здоров’я і службою у справах дітей. Визначено подальші конкретні кроки і терміни для їх втілення, що стануть пріоритетними для кожної громади.

Show Buttons
Hide Buttons