Цифрова освіта

А ви вже приймаєте участь в марафоні від Дія.Цифрова освіта?

А це посилання на соцмережі від Дія.Цифрова освіта:
✔️ Facebook – https://bit.ly/3bIyB0I
✔️ Instagram – https://bit.ly/3GJnV0a

✔️ Viber – https://bit.ly/3bGAzyN

✔️ Telegram – https://bit.ly/3CNsFPZ

Разом цікавіше!

Навіщо потрібен місяць цифрової грамотності?
🥺📥 53% українців не мають базового рівня цифрової грамотності, наприклад, не вміють користуватися електронною поштою, надсилати та отримувати повідомлення онлайн.
🌟🧑‍💻 Саме тому Міністерство цифрової трансформації України разом із Дія.Цифрова освіта оголосили всеукраїнський місяць цифрової грамотності.
📌 Що це таке?
Масштабна інформаційна кампанія, яка надихне українців на навчання цифрових навичок.
🗓 Коли? 1-30 листопада 2021 року
Возможно, это изображение (текст)
26 день!
Дратує, коли ваш смартфон довго завантажується та висне?
Hello! Це 2️⃣6️⃣-й день неймовірного digital-марафону, і сьогодні ми поговоримо про ефективне використання технологій 📲
Повільну роботу вашого пристрою може зумовлювати переповнена пам’ять, кількагодинне активне користування та ще низка причин 🐌
📌 Ми ж пропонуємо вам викреслити найстрашніше й виконати завдання на сьогодні — перевірити ваш пристрій на віруси. Після цього залишити «+» у коментарях під цим дописом.
Ось застосунки, які допоможуть це зробити:
🟢 Super Master +
🟢 Phone Cleaner
🟢 Clean Master
💪🏻 А для того, щоб впоратися з іншими технічними труднощами, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Базові цифрові навички: Сезон 1». https://osvita.diia.gov.ua/courses/bazovij-serial-1-sezon
Let’s make your phone safe again! 😎
___
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Розв’язання технічних проблем». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
25 день!
2️⃣5️⃣-й день нашого цифрового марафону ми пропонуємо зробити максимально екологічним.
🤷🏼 Хоч ми поступово прощаємося з паперовими документами й записниками на користь лісам, наші гаджети також можуть здійснювати негативний вплив на природу, а саме їх неправильна утилізація.
Візьмімо для прикладу звичайні батарейки від пульта вашого телевізора. Лише одна така батарейка містить у собі марганець, цинк, мідь, кадмій, нікель, свинець, калій, різні кислоти 🧪
😱 Вона здатна забруднити токсичними речовинами 20 куб.м землі та 400 літрів води.
Крім того, якщо ви залишили одну батарейку в лісі, окрім рослин землі та води, вона отруїть братів наших менших: кротів, їжаків, білок та інших мешканців.
Як цьому запобігти? 🔋
Здати батарейки на утилізацію — наше завдання на сьогодні. А після того, як ви здасте батарейки, залишити «+» в коментарях під цим дописом.
А для того, щоб навчитися захищати планету глобальніше, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Fly Green: шлях до «озеленення» авіації». https://osvita.diia.gov.ua/courses/fly-green
І все буде екологічно! 🌱
_______
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Захист навколишнього середовища». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
24 день!
Це 2️⃣4️⃣ день нашого цифрового марафону, і сьогодні ми хочемо звернути увагу на найважливішу річ на світі — здоров’я.
Хоч якою зручною і важливою не була б цифровізація, але в усьому варто дотримуватися міри, зокрема й у проведенні часу онлайн ☝🏻
😴 Чи було у вас таке, що ви вже тільки-тільки починаєте засинати, як гучне сповіщення вам на телефон знову затягує вас у пастку безсонної ночі?
Такі довгі години за гаджетами небезпечні не лише тому, що погіршується ваш зір, але й через те, що ваш режим сну псується, а це впливає на загальний стан організму 😱
📌 Отже, завдання на сьогодні — налаштувати режим «Не турбувати» на вашому смартфоні.
Навіщо? 🤔
Завдяки цьому режиму, уночі або ж у будь-який інший обраний вами період, сповіщення вас не турбуватимуть і ніщо не відвертатиме вас від важливих справ.
👀 А тим, хто вже має вади із зором і хоче, аби користування пристроєм було максимально зручним, пропонуємо переглянути освітній серіал «Цифрові технології для людей з інвалідністю». https://osvita.diia.gov.ua/…/digital-for-persons-with…
І будьте здорові! 🤘🏻
___________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Захист здоров’я та благополуччя». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
23 день!
Вам коли-небудь телефонував незнайомий номер, а потім виявлялося, що це «холодний дзвінок» від онлайн-магазину?
🙋 Hello, це 2️⃣3️⃣ день нашого активного цифрового марафону й сьогодні ми поговоримо про захист від телефонних злочинців.
📌 Хоч потрапити до CRM-системи якогось магазину господарчих товарів не найприємніша річ, проте далеко не найнебезпечніша.
Заволодівши вашим телефоном, шахраї, так само як магазини, можуть почати телефонувати вам посеред ночі, проте абсолютно з іншою метою. Досить часто жертви телефонного шахрайства, під тиском з боку злочинців, можуть переказувати вагомі суми коштів 😦💸
✅ Отже, завдання на сьогодні: приховати номер телефону в соцмережах.
Таким чином ви зможете захистити його від посягань зловмисників.
А для того, щоб знати, як викривати злочинців, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Викривач у законі». https://osvita.diia.gov.ua/courses/vikrivac-u-zakoni
І залишайтеся в безпеці! 😉
_______________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Захист особистих прав споживача від шахрайства і зловживань». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Нет описания фото.
22 день!
А ви коли-небудь підписувалися на поштову розсилку й на наступний день отримували 1000+ повідомлень, серед яких неможливо було щось знайти?
📌 Привіт-привіт, це 2️⃣2️⃣ день місяця цифрової грамотності й сьогодні, як ви вже могли здогадатися, ітиметься про електронну пошту.
⏰ Скільки часу ви щоранку витрачаєте на перевірку листів? А скільки з нього ви просто займаєтеся пошуком чогось корисного серед неймовірної кількості рекламних розсилок?
Хоча спам це далеко не найбільша загроза: разом зі звичайними листами на вашу поштову скриньку може надійти фішинг — шахрайські листи з метою вилучення особистої інформації 😨
Отже, завдання на сьогодні: перевірити пошту на спам/фішинг 📥
🤩 А як це зробити?
Дізнайтеся в освітньому серіалі «Основи кібергігієни». https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene
Stay safe 😉🔥
___________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Захист персональних даних та приватності. Безпека в інтернеті». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
21 день!
Це 2️⃣1️⃣ день нашого цифрового марафону, ми впевнено прямуємо далі й готові підкорювати нові освітні вершини, зокрема й цифрові. Але для того, щоб зробити це ефективно, варто користуватися лише перевіреними та дозволеними в Україні сайтами.
🤔 Що може трапитися, якщо не керуватися цим правилом?
Інтернет-зловмисники можуть заволодіти вашою особистою інформацією, зокрема й вашою банківською карткою, адресою проживання та навіть керувати вашим пристроєм дистанційно 😨
📌 Як запобігти цьому?
Хоч і загрози можуть звучати досить моторошно, виконавши завдання на сьогодні, ви зможете запобігти цим загрозам: відмовитися від VPN та сумнівних сайтів. Після цього, залишити в коментарях «+» під цим дописом.
😉 А для того, щоб дізнатися детальніше про протидію інтернет-зловмисникам і що робити, якщо ви вже потрапили на гачок, пропонуємо переглянути освітній серіал «Обережно! Кібершахраї». https://osvita.diia.gov.ua/cou…/attention-cyber-fraudsters
Good luck! 🍀
__
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Захист пристроїв та безпечне
підключення до мережі Інтернет». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
20 день!
Це 2️⃣0️⃣-й, ювілейний день нашого цифрового марафону. Хоч ⅔ завдань вже виконані, але попереду ще безліч цікавих та корисних тасків, тож keep calm and carry on 😉
🎞 Тема цього дня — фільми, а саме те, як ми їх дивимося. Хоч раз завантажували фільм із сумнівного сайту, а потім «лікували» комп’ютер від вірусів?
📌 Саме тому, щоб не підхопити такого «троянського коня» на свій новенький ноутбук, пропонуємо вам виконати наступне завдання: подивитися улюблений фільм на легальній платформі.
У чому перевага таких платформ?
🖇 відсутність реклами;
🖇 хороша якість;
🖇 усе законно та прозоро.
А ось кілька з них:
🔥 Netflix;
🔥 MEGOGO;
🔥 Sweet.tv.
А для того, щоб більше дізнатися про переваги законного перегляду фільмів та покарання за іншу незаконну діяльність, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Цифрові юристи 2.0». https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-lawyers-2 🧑‍⚖️
І все буде законно! 😎
__
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Відповідальність. Правові та етичні норми. Мережевий етикет». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Нет описания фото.
19 день!
Погодьтеся, в умовах локдауну ми збагнули, що безліч буденних задач можна виконувати онлайн, адже це швидше, легше й результативніше.
Це стосується і документів, підписати які тепер можна без ручки та аркушів 🙅
Як? 🙀
За допомогою Е-підпису, який можна застосувати, укладаючи договір із людиною, навіть якщо ви перебуваєте на різних континентах.
🖋 Отже, завдання на сьогодні: створити Е-підпис. Після цього написати в коментарях під цим дописом «+1 Е-підпис» або, якщо він у вас уже є, пригадати, який останній документ ви підписали за допомогою нього (наприклад, «Е-підпис, договір про співробітництво»).
🌟 А для того, щоб краще ознайомитися з його можливостями, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Електронний підпис». https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature
І все буде зручно 😎
__
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Цифрове громадянство. Використання е послуг. Е-підпис». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
18 день!
18 день марафону, і сьогодні ми поговоримо про роботу 🧑‍💻
🤔 Чи впевнено ви почуваєтеся на робочому полі? Навіть маючи 🔟-річний досвід у професії, складно пригадати всі досягнення за цей період.
📌 Що із цим робити?
Варто постійно оновлювати своє резюме, адже саме так ви побачите динаміку свого професійного зростання. Проте щотижня передруковувати його довго й не має сенсу, особливо, якщо конкретно зараз ви не шукаєте роботу.
😉 Отже, завдання на сьогодні: додати резюме в LinkedIn, а якщо вже маєте таке — оновити.
📌 У чому зручність?
LinkedIn — це соціальна мережа для пошуку роботи й ділових контактів. Тобто це потрібно не лише для тих, хто тільки шукає роботу, але й може бути корисним тим, хто її має, але хоче розширити свої професійні горизонти.
🖇 А для того, щоб робити резюме сучасним і цікавим для роботодавця й потенційних колег, пропонуємо переглянути освітній серіал «Сучасне резюме та пошук роботи онлайн».
Let`s work! 🚀
__________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Співпраця за допомогою
цифрових технологій». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
17 день!
Вже 1️⃣7️⃣ днів поспіль триває наш марафон цифрової грамотності. Ваш фідбек для нас неймовірно важливий, оскільки ми щодня намагаємося створювати спеціально корисні та цікаві завдання 🤞🏻
🧑‍💼 Отже, сьогодні команда Дія.Цифрова освіта заохочує вас звернути увагу на комунікацію з колегами.
🤔 Чи пояснювали ви коли-небудь одну й ту саму інформацію різним колегам по декілька разів лише тому, що не могли всіх зібрати разом? Або ж забували виконати задачу, яку обговорили усно?
📌 Саме для того, щоб більше не потрапляти в такі ситуації, пропонуємо вам виконати таке завдання: створити спільний чат із колегами й надіслати туди своє перше повідомлення 📨
😝 Радимо написати привітання й коротке жартівливе пояснення, чому ви запросили співробітників у чат, якщо це доречно. (Наприклад, «тут зібралася надія компанії»). Свої веселі, цікаві та кумедні пояснення залишайте в коментарях під цим дописом.
📲 А для того, щоб розібратися з використанням технологій для бізнес-комунікацій ще краще, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Відкриті дані для бізнесу». https://osvita.diia.gov.ua/courses/opendata.
Let`s talk!
______________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Поширення та обмін даними за допомогою цифрових технологій». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
16 день!
Це 1️⃣6️⃣-й день нашого digital-марафону й ми присвячуємо його світлинам 🖼
📲 Завдяки смартфону ми пришвидшили безліч процесів: створення фото, його обробку й поширення. Сьогодні — це секунди, а 50 років тому — години кропіткої праці.
💥 Отже, завдання на сьогодні: обмінятися старими світлинами з друзями/родичами за допомогою месенджерів. Після цього залишити + в коментарях під цим дописом.
🧸 Ми впевнені, що ваші світлини дитинства ще досі в паперовому вигляді. Пропонуємо їх цифровізувати й надіслати найближчим. А ось кілька месенджерів, які допоможуть вам це зробити:
✔️ Telegram
✔️ WhatsApp
✔️ Viber
🧑‍💻 А якщо ж ви хочете налагодити digital-комунікацію не лише з сім’єю/друзями, але й з колегами, пропонуємо переглянути освітній серіал «Підприємництво для школярів. Модуль 3. Команда». https://osvita.diia.gov.ua/…/pidpriemnictvo-dla….
І все буде цифровим! 😎📲
______________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Комунікація за допомогою цифрових технологій». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
15 день!
Привіт-привіт, це 1️⃣5️⃣-й день нашого вибухового Місяця цифрової грамотності й тема цього дня — творчість 🎨
🥷🏻 Ми можемо лише здогадуватися, скільки талантів залишаються без суспільного визнання просто через те, що митці соромляться їх презентувати.
✔️📲 На щастя, цифрові технології можуть миттєво популяризувати ваш витвір мистецтва публічно.
📌 Отже, завдання на сьогодні: поширити результат вашої творчості в соцмережах (картину, вірші, пісню тощо). А також позначити сторінку Дія.Цифрова освіта в дописі.
🤔 Навіщо?
Для того, щоб не приховувати талант і нарешті заявити про свої здібності всьому світові. Тим паче, що «прокинутися популярним» насправді можливо — завдяки сучасним перевагам інтернету.
🤩💸 А для того, щоб творчість приносила не лише задоволення, але й кошти, пропонуємо вам переглянути освітній серіал «Почати бізнес. Креативна індустрія». https://osvita.diia.gov.ua/…/pocati-biznes-kreativna…
Соромитися вже не модно, час показати себе! 😎🎬🩰
__________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Творче використання цифрових технологій». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
14 день!
Це 1️⃣4️⃣-й день нашого запального марафону, і його варто присвятити ключовій цілі цього місяця — підвищенню рівня навичок володіння комп’ютером.
📌 Для чого?
✔️ щоб витрачати менше часу на роботу;
✔️щоб викреслити людський фактор із точних обрахунків;
✔️ щоб встигати більше за день;
та ще дуже багато «щоб», але результат у них однаковий — зручність та швидкість ⚡️
🧑‍💻 Отже, завдання на сьогодні: застосувати нову формулу для обчислення в Excel. Після цього запишіть формулу та уточніть, для чого саме ви користувалися нею, у коментарях під цим постом. (Наприклад, «ALT+= (Windows), для заповнення бухгалтерського звіту»).
💁 Одна з найлегших дій, яку ви можете зробити для обчислення суми чисел рядка або стовпчика:
1️⃣ оберіть клітинки, суму яких бажаєте обчислити
2️⃣ у правому нижньому кутку ви побачите суму обраних чисел
🤩 І жодної абракадабри — ваш перший крок на шляху до розуміння комп’ютера зроблено!
🖥 А для того, щоб заглибитися в цю тему й, можливо, знайти нову професію, пропонуємо переглянути освітній серіал «Програмування для новачків» https://osvita.diia.gov.ua/courses/programming-for-beginners
І все буде IT!✨
______________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Первинні навички програмування». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
13 день!
А ви знали, що вкрасти можна не лише щось фізичне, але й те, чого торкнутися не можна? Такі об’єкти називаються інтелектуальною власністю. До них належать фото, відео, літературні твори та інші результати інтелектуальної або творчої діяльності людини 🎨
✔️ Це 1️⃣3️⃣ день місяця цифрової грамотності, і ми присвячуємо його темі права й закону. Отож, завдання на сьогодні відповідне: перевірити авторську ліцензію фото, яке використали в новині. Скрін перевіреного фото додати в коментарі під цим дописом 🌠
🤔 Як перевірити фото на ліцензію?
Одним зі способів є вебсайт metapicz.com. Там ви зможете перевірити світлину на унікальність, просто перетягнувши її до виділеної області.
⚖️ А дізнатися детальніше про те, чому важливо зберігати авторське право й чим загрожує посягання на інтелектуальну власність, можна в освітньому серіалі «Цифрові юристи 2.0» https://bit.ly/3Dh8xWJ
Поважаймо власність одне одного, навіть інтелектуальну 🧠
__
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Авторське право та ліцензії». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
12 день!
П’ятниця — це вже маленька субота 😉
👋🏻 Привіт-привіт, нам не віриться, що це 1️⃣2️⃣-й день нашого місяця цифрової грамотності, і ми пропонуємо провести його максимально по-сімейному.
📌🤔 Чи часто ви фотографуєтеся з найріднішими? Можливо, галерея вашого смартфона повна світлин, проте всіх членів родини не вдається зібрати на одному знімку?
👨‍👩‍👧‍👦 Саме для такого випадку ми підготували таке завдання: створити колаж із сімейними світлинами через застосунок для редагування фото.
📸 Ось кілька таких застосунків для легкого виконання завдання:
✔️ Picsart
✔️ PicCollage
✔️ Pic Jointer
🧑‍💻🎨 А для того, щоб зануритися у свiт digital-мистецтва ще глибше, пропонуємо вам переглянути освітній серіал: «Інклюзивний вебдизайн». https://osvita.diia.gov.ua/courses/inkluzivnij-vebdizajn
Let’s create! 👨🏻‍🎨
__________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Редагування та інтеграція цифрового контенту». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
11 день!
Hello! 👋🏻 Це 1️⃣1️⃣ день нашого мегапродуктивного Місяця цифрової грамотності й сьогодні ми хочемо звернути вашу увагу на світлини 🖼
📌🤔 Чому?
Як-не-як, доволі складно крізь роки згадати, яку саме кофтинку ви любили найбільше й щодня носили на роботу або в університет, а колишніх колег або просто знайомих навіть не завжди впізнаєш на вулиці 🥸
🌄 Фотографії — це назавжди закарбовані спогади важливих вам подій: перший день у школі або університеті, підвищення на роботі або новорічна вечірка.
😎 Команда Дія.Цифрова освіта пропонує не чекати на особливий день або стрімголов бігти до професійного фотографа, а зробити затишну, «справжню» світлину.
🤝💼 Отже, завдання на сьогодні: зробити селфі з колегами під час робочого/навчального процесу. Після цього викласти цю світлину собі в профіль/сторіз та позначити сторінку Дія.Цифрова освіта. Можете навіть написати декілька слів про цей день, аби через кілька років згадувати цей період життя та пам’ятати деталі 😉
🌟📲 А якщо ви мрієте, аби ваші світлини збирали тисячі вподобайок і поширень, а ваше життя цікавило не лише рідних, але й тисячі інших користувачів соцмереж, пропонуємо переглянути освітній серіал «Клуб Не Анонімних Блогерів» за посиланням: https://osvita.diia.gov.ua/courses/bloggersclub
Just keep calm and take a selfie! 🤳✨
______________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Розробка цифрового контенту». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
10 день!
Усім привіт, це 🔟 ювілейний день Місяця цифрової грамотності. На честь такого мінісвята команда Дія.Цифрова освіта темою дня зробила соцмережі, а саме те, як ми себе позиціюємо 🎭
🤔👤 Чи часто вам траплялися користувачі, які не мають жодних фото, описів, а чи й імені на сторінці? А може, це були ви? 🤭
📌 Такий підхід у веденні соцмереж відмежовує людину від безлічі можливостей відкритого користування платформою: пошуку нової роботи, сторінок старих друзів або нових знайомих за інтересами.
Чому? 🤷🏼
До сторінок без бодай мінімальної персональної інформації довіра з-поміж інших користувачів невелика, адже часто такі порожні сторінки створюють кібершахраї 🥸
🌟 Саме тому завдання на сьогодні таке: зазначити у своєму Facebook місце роботи/навчання та інтереси 🤹🏼
Як це зробити❓
✔️ відкрийте свою сторінку у Facebook;
✔️ натисніть на розділ «Редагувати»;
✔️ там ви знайдете пункт «Інформація», де можна вказати всі необхідні дані.
А що далі? ➡️
А далі ви можете написати короткий пост у Facebook про те, яку саме інформацію ви додали та закликом до своїх друзів також розповісти інформацію про себе (і не забудьте позначити сторінку Дія.Цифрова освіта 😉).
🧑‍💻 А для того, щоб зробити соцмережі не просто розвагою, а цілою професією, пропонуємо переглянути освітній серіал «Вступ: діджитал-маркетинг для школярів та студентів». https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-marketing
Ставаймо відкритішими разом! 🤗
______________________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Самореалізація у цифровому суспільстві». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
9 день!
Фінансового вівторка всім! Уже 9️⃣🔥 день нашого запального марафону й час поговорити про те, без чого ніхто з нас не може обійтися — гроші 💰
📈 За останнє десятиріччя світ фінансів змінився до невпізнанності: тепер майже всюди є банкомати й термінали, а готівка поступово зникає з наших кишень, натомість поступаючись місцем банківським карткам і застосункам у смартфоні📲
🤳 Тому ми пропонуємо підтримати цифровізацію та виконати наше сьогоднішнє завдання: поповнити рахунок, записатися до спеціаліста (лікаря, психолога, коуча тощо) або ж замовити доставку їжі онлайн. Після виконання залиште «+» у коментарях із уточненням того, що саме ви зробили (напр. «+, доставка їжі») ✅
🌟 Для цього вам необхідно мати:
✔️ мобільний пристрій;
✔️ інтернет-з’єднання;
✔️ потрібний сайт або застосунок для виконання завдання;
✔️ мобільний застосунок вашого онлайн-банку.
📌💵 А дізнатися більше про фінанси, зокрема цифрові, ви зможете в освітньому серіалі «🔟 запитань фінансовому коучу» https://bit.ly/3C4zGdX
Let’s make money digital 🤑💥
__
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Реалізація власних запитів та потреб за допомогою цифрових технологій». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Возможно, это изображение (текст)
8 день!
Як захистити себе від онлайн-переслідування, а ще краще — запобігти йому?
📌 Сьогодні 8️⃣ день Місяця цифрової грамотності й час поговорити про важливе.
🤔📲 Чи знали ви, що деякі застосунки можуть усталено відстежувати вашу геолокацію? 📍
Чому це небезпечно?⚠️
У разі заволодіння вашими пристроями чи акаунтами в соцмережах, зловмисник зможе відстежити ваше розташування в реальному часі й дізнатися факти з вашої приватної інформації 😧
Як захистити своє право на конфіденційність? 💪🏻
1️⃣ Перевірити, як у ваших соцмережах показується ваша геолокація. Це можна зробити в налаштуваннях вашого мобільного пристрою.
2️⃣ Залиште #мояприватність у коментарях під цим або будь-яким вашим дописом, щоб поширити цю важливу тему серед ваших знайомих та рідних 👨‍👩‍👧‍👦
🔎 Де дізнатися про захист від сталкерингу більше?
Дивіться в серіалі «Онлайн-інструменти протидії домашньому насильству» https://bit.ly/3BQ5HXe 🏡
Наша безпека — у наших руках ✊🏻💥
__
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Управління даними, інформацією та цифровим контентом». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Нет описания фото.
7 день!
Привіт, фактчекери! Це вже 7️⃣ день Місяця цифрової грамотності, ще не втомилися? 🥵
🤔📰 У вас бувало таке, що почули/прочитали якусь новину або факт, а потім виявлялося, що це повна нісенітниця? Ба більше, особливо ніяковою стає ситуація, коли починаєш про щось розповідати, а потім привселюдно виявляється, що це брехня 🥴
😎👊 Команда Дія.Цифрова освіта в продовження до вчорашньої перевірки ЗМІ вирішила розширити завдання: перевірити останню прочитану/почуту вами новину або факт на наявність 3 джерел й розповісти про це друзям дописом у Facebook / сторіз в Instagram із позначкою сторінки Дія.Цифрова освіта ✔️
📌🏫 Наприклад, кілька днів тому ви почули, що з наступного року навчання в школах України продовжать до 13 років.
🔗 Алгоритм дій:
1️⃣ У рядку для інтернет-пошуку ввести «В Україні школярі навчатимуться 13 років» та споріднені запити.
2️⃣ Знайти 3 джерела (включно з офіційними, такими як сайт МОН), у яких може міститися інформація про збільшення терміну навчання.
3️⃣ Якщо, включно з офіційними джерелами, ви знайшли підтвердження — новина правдива, а якщо не знайшли взагалі/знайшли лише на неофіційних джерелах — це фейк.
4️⃣ Розповісти друзям, що цьому можна довіряти або ж навпаки — не потрапляти на гачок дезінформації 🎣
🚀 А дізнатися більше про фактчекінг ви зможете в освітньому серіалі «Медіаграмотність у часи пандемії».
І буде правда! 💎
______
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Критичне оцінювання та інтерпретація даних, інформації та цифрового контенту. Перевірка надійності джерел». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/300kG3u
Нет описания фото.
6 день!
«Довіряй, але перевіряй» — саме з такого слогана варто розпочати наше завдання сьогодні.
6️⃣ день марафону присвячений медіаграмотності, а саме ЗМІ, які ви читаєте щодня 📰
🥸 Інколи разом із корисним контентом у наш медіапростір потрапляють плітки, «джинса» та відверті фейки, які поширює «жовта преса» 🟡
📌🤔 Чим вона відрізняється від чесних ЗМІ?
✅ Правдиві ЗМІ у своїх матеріалах залишають джерела, посилання на документи, відео, аудіо, фото, звідки були взяті ті чи ті цитати або твердження.
❌ Натомість «жовта преса» часто використовує узагальнення (експерти, мільйони людей, усі українці тощо) без будь-яких уточнень (імена, посади, назви організацій), а також у новинах робить висновки щодо описаних подій самостійно, ґрунтуючись на припущеннях.
✔️ Отже, завдання: перевірити ЗМІ, які ви щодня читаєте, на правдивість і залишити лише ті, які є перевіреними. А тими, які вважаєте чесними, поділитися в коментарях під цим дописом ✍🏻
📌 Більше про перевірку ЗМІ на точність дізнайтеся в освітньому серіалі «Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності» https://bit.ly/3kbCno9
Скажіть Goodbye дезінформації 👋🏻😎
______________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Перегляд, пошук і фільтрація даних, інформації та цифрового контенту». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/3qe5UBA
Возможно, это изображение (текст)
5 день!
Новий день — нове завдання. А якщо бути більш точними, це 5️⃣🔥 день нашого Місяця цифрової грамотності.
🤯🌀 У вас іноді бувало так, що безлад у комп’ютері призводив до плутанини в голові або незручних ситуацій? Як-от переплутати електронну адресу й надіслати сімейні фото з моря 📸 колезі з роботи замість улюбленої тітоньки?
📌 Саме для уникнення таких ситуацій команда Дія.Цифрова освіта й створила таке завдання: розмежувати особисту й робочу поштові скриньки, сторінки або номери телефонів 📲📥📇
🙋 Усе доволі просто: оберіть найбільш популярний із запропонованих способів отримання робочої інформації / спілкування з колегами та розмежуйте професійні й особисті ресурси.
💥😎 Коли все готово, залиште «+» в коментарях під цим дописом.
🤓 А з’ясувати, чому це важливо та як саме це реалізувати, вам допоможе освітній серіал «Кіберняні» 📲👶
Ми у вас віримо, let’s do it! 🚀💫
__________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Управління цифровою ідентичністю». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/3ENGU7Z
Нет описания фото.
4 день!
4️⃣ день марафону триває🔥, а ми навіть і не думаємо зупинятися.
📲🧘 Сьогоднішнє завдання присвячене свідомому користуванню. Варто переглянути застосунки на мобільному пристрої: непотріб — видалити, необхідне — завантажити.
⏩ Після успішного виконання — залишити улюблений смайлик «❤️🔥🌟👌🏻📲✌🏻…» у коментарях під цим дописом.
📌 Це потрібно для того, щоб не захаращувати свій медіапростір, а навпаки — зробити його максимально корисним і мотиваційним.
🤔 Як проаналізувати свої застосунки за 4️⃣ кроки?
1. Переглянути їх усіх.
2. Знайти схожі за сенсом.
3. Згадати, якими із застосунків ви не користувалися протягом останнього тижня.
4. Ті, що повторюються або ті, якими ви не користуєтеся, видалити.
🤩 Про корисні застосунки для вашого смартфону читайте в попередньому пості.
🚀 Більше про мобільні застосунки та порядок у мобільних пристроях дізнайтеся в серіалі «Персональні дані» (https://bit.ly/3GU1tS3)
Користуймося свідомо 🔥👌🏻
__________________
Це завдання сформовано на основі цифрової компетентності «Використання інтернету та онлайн-застосунків». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/3ExN1NJ
Возможно, это изображение (текст)
3 день!
Hello 👋🏻 😎
🤩💻 Ви вже готові розпочати третій день digital-марафону?
⏰ У світі цифрових технологій усе розвивається неймовірно швидко. Саме тому пропонуємо вам оновити Дію та інші застосунки на вашому смартфоні до останньої версії.
🤔 Як це зробити?
Користувачам Android — у Play Store.
А користувачам iOS — в App Store.
Що далі? ⏭
Додати в коментарі під цим дописом знімок вашого екрана.
🧑‍💻 Хочете знати про використання мобільних застосунків більше?
Дізнайтеся про це в 3️⃣ сезоні освітнього серіалу «Базові цифрові навички».
🌟➕ Бонус! Добірка з корисних застосунків для вашого смартфона:
🟢 Notes — тут можна створювати нотатки
🟢 Zoom — для відеоконференцій з будь-якого місця на мапі
🟢 Snapseed — застосунок для обробки фото, що має купу функцій
🟢 Clean Master — тут можна очистити телефон від зайвого
🟢 Google Fit — стежте за здоров’ям й активністю зручно
📲 Якими застосунками з перелічених ви користуєтеся, а які виявилися новими? Розкажіть у коментарях ✍🏻
__________________
Це завдання сформоване на основі цифрової компетентності «Використання застосунків та прикладного програмного забезпечення». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/3ExN1NJ
Возможно, это изображение (текст)
2 день!
Місяць цифрової грамотності: день 2️⃣
😎📲 Ви готові до нового digital завдання?
Сьогодні наша задача розібратися з видами операційних систем, визначити свою й поділитися в коментарях, чому ви користуєтеся саме нею.
📌🤔 Що взагалі таке операційна система?
Операційна система — це комплексне програмне забезпечення, яке керує технологічними пристроями та їх ресурсами й організовує взаємодію з користувачем.
💻 Які є види найпопулярніших комп’ютерних операційних систем?
✔️ Microsoft Windows
✔️ MacOS
✔️ Linux
📱 А серед мобільних?
✔️ Android
✔️ iOS
🤗 Отже, щоб виконати сьогоднішнє завдання, поділіться своєю позицією щодо вибору тієї чи іншої операційної системи в коментарях під цим дописом.
⭐️🧑‍💻 А щоб дізнатися про операційні системи більше та розібратися, як ними користуватися, перегляньте 2 сезон освітнього серіалу «Базові цифрові навички» https://bit.ly/2ZFY602
Let’s go! 💥
______________________
Це завдання сформоване на основі цифрової компетентності «Використання базового
програмного забезпечення». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/3ExN1NJ
Возможно, это изображение (текст)
1 день!
Let’s go, місяць цифрової грамотності!
🤓 Перше завдання на сьогодні може здатися легким, проте це лише початок ваших цифрових випробувань.
📲 Змінюйте шпалери на своїх пристроях і залишайте фотопідтвердження в коментарях. Розібратися в цьому вам допоможе наш освітній серіал «Базові цифрові навички»: https://bit.ly/31aXyzU
📌🐛 Пропонуємо надихнутися природою через найкращі фото від National Geographic: https://on.natgeo.com/3CEEsjB
❗️Звертаємо вашу увагу, що світлини від National Geographic мають авторське право і їх можна використовувати лише як натхнення для пошуку ваших ідеальних шпалер.
Бажаємо успіхів 🚀
__________________________
💻 Це завдання сформоване на основі цифрової компетентності «Використання комп’ютерних і мобільних пристроїв». Хочете дізнатися про компетентності більше? Зробіть це тут: https://bit.ly/3ExN1NJ
Возможно, это изображение (текст)
Show Buttons
Hide Buttons