У Херсонському центрі надання адміністративних послуг наразі можна отримати майже усі послуги, які були до повномасштабного вторгнення РФ. Щодня за послугами звертаються близько 40 жителів міста.
Найчастіше херсонці зараз звертаються з питаннями реєстрації пошкодженого і зруйнованого майна, місця проживання тощо, розказує державний реєстратор Департаменту адміністративних послуг Володимир Сидоров. Приходять до ЦНАПу і підприємці. Переважна більшість, за словами Володимира, для закриття бізнесу. Проте кількість реєстрацій благодійних організацій, навпаки, зросла.
“Благодійна організація — це зараз найпотужніша сфера реєстрації. Тому що майже кожного дня приходять люди, які виявляють свої бажання в цьому напрямку працювати. Зараз вони тут працюють в повному обсязі. Вони допомагають військовим, і людям, які залишилися в місті”, — розповів Володимир Сидоров.
Центр надання адміністративних послуг поновив роботу через півтора місяця після звільнення Херсона, розповідає директорка департаменту адміністративних послуг Тетяна Кравченко. Під час окупації більшість техніки та меблів центру російські військові вивезли. Пошкоджені були й приміщення, каже директорка.
“Відновлені майже всі послуги. Також додано багато послуг, які зумовлені воєнним станом. На сьогодні, з того, що у нас працювало до повномасштабного вторгнення і не відновлено на сьогодні, це паспортний сервіс, але ми в процесі. Вже у нас є станція, вже у нас є початкова документація. Вважаємо, що вже навесні запрацює паспортний сервіс”, — говорить Тетяна.
До повномасштабного вторгнення у департаменті працювали 68 людей, зараз – 20. На сьогодні такої кількості співробітників вистачає для надання послуг. Щодня, каже Тетяна Кравченко, обслуговують близько 40 людей. Влітку, після підриву російськими військовими Каховської ГЕС, до центру щодня звертались до сотні відвідувачів.
За матеріалами http://surl.li/reylh